Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iphone stuk zonder verzekering bij T-mobile, wat nu?

Mijn homebutton, (onderste knopje met vierkantje) en sleepbutton ( bovenste knopje) zijn heel moeilijk in te drukken, vooral de sleepbutton. Oftewel ze zijn gewoon op ut randje van kapot. want de sleepbutton die moet ik heel zwaar indrukken dit is mateloos irritant. Maar ik heb (perongeluk) mijn Iphone niet verzekerd, ik ben klant van T-Mobile. weet iemand wat er gebeurt als ik hiermee de winkel binnenstap?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Valt normaal gesproken onder de 1 jaar garantie. Sinds vorige week onderschrijft Apple de 2 jaar garantie. Dus gewoon naarT-Mobile
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het ding binnen de garantietermijn zit heb je recht op herstel. Daarbuiten zul je de kosten zelf moeten betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iphonerepairshop in Amersfoort is redelijk goedkoop in het repareren van Iphones. Kijk op gelijknamige site voor info.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij T-mobile heb je 2 jaar garantie op je telefoon. Heb dit zelf ook gehad. Je kan naar een T-mobileshop of je belt naar ze en dan krijg je een envelop thuis. Ze sturen hem kosteloos voor je op naar de reparateur. Stel dat het niet onder de garantie valt ( bv. Val of waterschade) bellen ze je eerst op of je het wilt laten reparen tegen kosten. Het nadeel is alleen wel dat je geen recht hebt op een leentoestel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar onderstaande site, voer je serie nummer in (instellingen->algemeen->info) en kijk of je nog garantie bij apple hebt. Zo ja, ga naar de apple store (de officiele!) in amsterdam meld je probleem en je krijgt waarschijnlijk een nieuwe (zelf afgelopen weekend nieuwe mee gekregen ondanks dat vochtindicator verkleurd was. Anders zou je het zelf moeten betalen tenzij je nog garantie hebt bij tmobile
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding