Blackberry internet werkt niet, hoe dit op te lossen?

Ik heb nog meer dan 10 euro beltegoed en toch komt er te staan ''onvoldoende beltegoed'' als ik op internet ga.
Terwijl ik prepaid maand internet van Hi heb. Sinds de avond deed internet het opeens niet meer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

de baterij der ff der uit halen en der weer in doen alls het niet werkt dan zou ik de provijder bellen om dit te melden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het Vodafone is kan het zijn dat je nog naar 4000 moet sms'en : blackberry aan