Hoe zet je je gegevens van een Nokia-C7 over je SIM-kaart?

Nu staan alle contacten en alle andere gegevens op de Nokia C7 zelf en niets op mijn SIM-kaart. Heel lastig als je wilt overstappen naar een Samsung toestel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je kunt je contacten via de Contactenmenu kopiëren naar simkaart. Voor de andere gegevens (smsjes?) is dit niet mogelijk. Kijk bij contacten en dan bij opties/instellingen. Je hebt een optie daar waar je alles op sim kunt kopiëren.