Mijn geluid van iPhone 4 doet het niet. Ik heb bijna alles geprobeerd ma niks werkt. Nog idee hoe het wel kan?

Geluid iPhone 4

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (3)

ik had eens gelezen bij iemand die hetzelfde had. bij diegene zat er een druppel water gaatje waar de plug van de oordopjes in moeten, want dan dacht het apparaat dat het contact had met een koptelefoon. dus met een stukje wc-papier erin doen en kijken of het helpt of wachten tot het opgedroogd is. het kan ook iets heel anders zijn maar dit is een mogelijkheid.

Toegevoegd na 26 seconden:
druppel water in het gaatje*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk geluid doet het niet? Bij mij deed ie vorige week niets meer en ik kreeg de tips eerst een harde reset te doen (home en sleep/wake knop 10 sec tegelijk indrukken) en de koptelefoon even in en uit het gaatje te doen. Dit werkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Luidspreker doet het niet. Ma ik heb je tips geprobeerd nog steeds niks.
Ik had het ook met mn ipod touch dat werkt bijna hetzelfde.
Ik weet het alleen als ie et eerst wel deed, want dat was zo bij mij,
Bij mij was het zo dat de muziek alleen nog door mn oortjes te horen waren en niet meer gewoon. Stel dat dat ook zo is bij jouw, dan moet je naar gewoon je afspeellijst gaan, gewoon een liedje aantikken, en dan eerst met je oortjes erin, dan zet je hem op pauze, en dan moet je je oortjes er weer uit halen, en toen deed ie het bij mij,

Hoop dat ik je hier wat mee geholpen heb;)!