Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke provider heeft snellere internet en betere netwerk: Hi of Telfort?

Ik wil een iphone 4s halen met abonnement. Alleen twijfel ik heel erg voor welke provider ik moet kiezen. Het liefst natuurlijk snel internet wat vodafone heeft maar dit is te duur voor mij. Dus ik wou graag weten welke sneller internet heeft telfort of hi? Ik heb hier eerder zo'n soort vraag gesteld maar dan tussen Hi en T-mobile. Daaruit bleek dat Hi toch beter is. Maar hoe zit het tussen Hi en Telfort? En hebben ze uberhaupt wel snel internet? En hoe zit het met netwerk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
768
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niks te klagen over telfort, ik heb altijd een snelle HSPA+ verbinding,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe zit het met netwerk dan? Heb je altijd bereik overal?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

zowel HI als TELFORT zijn dochterbedrijven van KPN dus ze zitten op hetzelfde netwerk. in theorie zou het niks moeten schelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is allemaal nét getest door de Consumentenbond en de resultaten kun je gratis op de site bekijken:
http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/telefonie/mobiele-telefoons/telefoonabonnementen-vergelijken/
T-Mobile komt als slechtste uit de bus: de meeste klanten zijn ontevreden over de kwaliteit van het internet. Telfort scoort het best.
(Lees meer...)
Pieter2011
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding