Galaxy s doet het niet meer naar mislukte firmware update?

gisteren heb ik mijn galaxy s geprobeerd te updaten maar toen startte de pc opnieuw op en staat er geen firmware meer op.. ik heb het al geprobeerd met een noodherstel maar werkt ook niet.. de 3 knoppen combinatie werkt ook niet en van dat odin3 snap ik niets... het enige wat mijn mobiel weergeeft is een telefoon en een laptop met een gevarendriehoek in het midden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (1)

haal de batterij er dan uit en kijk of de 3 knoppen combo wel werkt, minstens 30sec ingedrukt houden(home+power+volume down). Als dat zo is, kun je met odin alsnog software erop zetten: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html hier staat beschreven hoe.

Doet je combo het niet, lees dan dit even: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/8812-howto-3-button-combo-voor-wie-deze-niet-heeft.html

Maar om software op je telefoon te krijgen via odin, moet je in downloadmode komen, dus dat is met die combo. Als je telefoon verder niet normaal opstart, dan is dat ook je enige optie. Want met kies zal het dan niet meer lukken.

Denk je dat het je niet gaat lukken op deze manier, ga dan gewoon terug naar de winkel en vraag of zij het voor je doen.