Ik heb een contract lopen bij vodafone wat 2 jaar duurt. het is nu verdubbeld wat kan ik doen?

Het was een aanbieding en zou 8,75 kosten maar nu, na een jaar is het verdubbeld ik betaal nu 17,50! ik kan mijn contract niet vinden. Op de website, en toen ik het abonnement kocht, stond niet tussen haakjes of in kleine letters dat het na een jaar verdubbeld zou worden. wat kan ik tegen de mensen van vodafone doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

In de meeste gevallen. Doen ze speciale aanbiedingen in koeienletters om klanten aan te trekken. In jou geval 8,75 euro P/M. Dan staat er daarna in kleine letters. Na 12 maanden betaal je17,50 euro P/M. Je kan er niks meer aan doen. Omdat je vastzit aan het contract die jij hebt getekend.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier een voorbeeld, van kleine letters:

http://www.metjelaptoponline.nl/VerlengingVodafone-Mobiel-Breedband-Start-1-jaar-particulier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je een jaar geleden niet goed hebt gekeken. Dit soort acties zijn er heel regelmatig en bijna alle telecomaanbieders hebben dit soort aanbiedingen.

Bij elk abonnement staat dan heel groot:
NU €15,00 P/Maand!!!*
en dan in het klein eronder
*Deze actie geldt voor de eerste 12 maanden van het contract.

Ik denk dat je er dus weinig aan kunt doen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Edit, kijk nu zelf maar op de site (Zie link).

Allemaal mooie prijsjes. Bijv Bel + Sms + Web 100: €13,25* prijs per maand.
daaronder staat dan:
*Je betaalt de eerste 6 maanden het actiebedrag, hierna het standaard maandbedrag

Is overal zo, alleen soms is het 12 of 9 maanden of iets dergelijks. Dit zijn simpele lokkertjes.