ik ben toe aan een nieuwe telefoon maar ik heb wat vragen over de blackberry torch wie helpt mij?

ik wil graag een bb torch met internet maar nou hoorde ik van iemand dat je dan met prepaid voor 12.50 ofso kunt opwarderen en als je dan blackberry aan naar 4000 smst ofso je de hele maand gratis internet hebt en als je sms aan naar 4000 smst ofso je 1000 gratis smsjes hebt. klopt dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sms aan naar 4000... klinkt als een duur grapje, niet doen dus.

Het beste antwoord

Jazeker, bij vodafone heb je deze dienst. Je kan een BlackBerry Torch als los toestel kopen met een BlackBerry Prepaid kaart (aktie an alléén vodafone). Waneer je 12.50 prepaid tegoed heb, wordt dat automatisch elke maand afgeschreven en in ruil daarvoor krijg je internet. Wanneer je geen tegoed heb aan het begin van de maand, heb je geen (blackberry) internet. Wanneer je de sms bundel activeert (dus dat smsje naar 4000) krijg je voor 10 euro 1000 smsjes. Hoe je precies je "blox voordeelbundels" kan activeren, kan je op de website terugvinden. Blox voordeelbundels zijn een soort vrijblijvende extra abonnementjes (dus zonder vast contract)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (1)

Nee dat klopt niet helemaal. Afhankelijk van welke provider je kiest is dat nogal verschillend. Bij KPN heb je 200 MB internet per maand. Bij Vodafone 250 MB per maand en bij T-mobile heb je 1 GB per maand. Bij T-mobile is het zo dat als je 10 euro of meer opwaardeert, je die maand 300 gratis sms-jes krijgt. Dus T-mobile is het goedkoopst in verhouding, maar Vodafone heeft weer het snelste internet en vooral een beter bereik dan T-mobile. KPN/HI heeft ook goed bereik maar weer het minste aantal MB's internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeg niet dat et niet klopt als je het nie zeker weet, want het klopt bij Vodafone zeker wel! Zie mijn antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kwam wat bot over maar was niet zo bedoeld trouwens. Excusses daarvoor :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt niet uit hoir :-) alleen mijn antwoord klopt wel en de jouwe niet. Hij heeft het over gratis 1000 smsjes en die krijg je niet gratis dan moet je 10 euro per maand extra voor betalen. En ten tweede heb je voor 12,50 maar 250 MB internet per maand dus jouw antwoord is niet de juiste want je leest zijn vraag verkeerd. Geloof me mij kun je niks leren over Blackberry telefoons en internet. Ik begon mijn antwoord ook met nee dat klopt niet helemaal en niet met dat klopt niet. Als je dan commentaar geeft zorg dan ook dat het klopt :)