whats app kan tegenwoordig toch ook op een windows phone? Ik heb een samsung omnia qwerty

Ik zie op internet dat je whats app dan via de marketplace kunt installeren maar die staat er bij mij niet tussen. Hoe kan ik whats app toch op mijn windows phone krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je windows 7.5 mobile (Mango) draait wel:

On Saturday September 25th, after months of hard work, our Windows Phone client went live in the Marketplace! WhatsApp Messenger for Windows Phone is available to those running version 7.5 (Mango) release on their device. We are sorry if you don’t have Windows Phone 7.5 yet, but very soon all of the current Windows Phone