Hoe vind ik een telefooncel in Oirschot of Spoordonk?

Ik weet niet of ze er nog zijn, maar als ze er zijn hoe vind ik ze dan? Heb al gegoogled, kon niks vinden. Als er in Oirschot of Spoordonk geen telefooncellen zijn, wil ik aub weten waar het dichts bij WEL een telefooncel is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

In eindhoven op het station, redelijk dicht bij oirschot.

Waarom moet je persee in cel hebben als ik vragen mag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok :p Dus niet voor verkeerde doeleinden zoals pesten of 112 bom meldingen. Je kunt het zo gek niet bedenken xD

Andere antwoorden (1)

je kunt het bij een treinstation proberen, maar volgens mij is de telefooncel uitgestorven.