Ik heb nu een abonnement bij Vodafone voor me blackberry. Nu wil ik graag een nieuwe blackberry kopen kan ik dan deze simkaart gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als de nieuwe BB simlockvrij is wel. Anders jun je deze vrij laten maken op de markt bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt en dat kost niet extra geld ofzo ,aangezien ik me blackberry gratis kreeg bij het abbonoment
Hee Mastercool!

Bijna alle Blackberry's liggen simlock vrij in de winkel, dit betekent dat je gewoon je oude abonnement van Vodafone kan gebruiken!

Mocht je uiteindelijk een Blackberry kopen die niet simlock vrij is, dan kan je naar elke grote markt in Nederland gaan waar wel een kraampje staat om je Blackberry binnen een uur simlockvrij te maken voor een tientje.

Succes!:)