Hoe kun je op marktplaats aan een adverterntie zien of bijvoorbeeld een iPhone 4 echt of nep is?

Ik wil een iPhone kopen en hoorde dat ze op marktplaats goedkoper zijn. Maar hoe kun je herkennen of iemand je vor de gek houdt of niet? Of dat de iPhone nep is etc. En wat is een goede prijs voor een iPhone 4 16gb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (4)

Ik zou een afspraak maken met degene die hem verkoopt, om het toestel te bekijken. Maar het is niet slim om het via marktplaats te doen. Misschien zijn er wel dingen stuk of doen bepaalde functies het niet. Dus ik zou gewoon naar de elektronicawinkels gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het meestal zien aan hoe lang de advertentie al online staat en belangrijker hoelang de gebruiker actief is. Als de gebruiker onder de week actief is, dan moet je dr niks meee doen!! Je ziet het ook aan de prijs, een iphone vind je niet echt onder de €300,- Laat ze ook nooit opsturen, maar spreek bij iemand thuis af en neem iemand mee die weet hoe een iphone eruitziet!
suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het makkelijkste is gewoon de iPhone opstarten. Zorg ervoor dat je met een echte iphone 4 ooit hebt gespeeld. Chinese namaak komen heel erg in de buurt kwa uiterlijk maar kunnen de iOS software in geen mogelijkheid 100% nabootsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar ik altijd op let is hoelang die al actief is op Marktplaats, en hoeveel advertenties die al heeft geplaatst. Dat is voor mij een beetje een bewijs dat die je niet voor gek houdt. Maar, je kan hem altijd mailen. Vragen om meer foto's etc.