Klopt het dat je garantie weg is als je nieuw frontje op je bb zet?!

Ik wil een nieuw frontje kopen voor mn BlackBerry Bold 9780.
Maar ik hoorde dat als je je oude frontje eraf haalt dat dan je garantie niet meer geldig is.
Klopt dit!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo lang je geen schroefjes o.i.d. los hoeft te maken zal je garantie waarschijnlijk gewoon blijven gelden.

Antwoorden (2)

Dat klopt. Als je gaat sleutelen aan je BB is de garantie meteen ongeldig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als consument kan je andere frontjes/behuizingen kopen om m een andere look te geven.
Dit is zo gemaakt dat je dat heel makkelijk zelf kan doen.
Dat heeft echt geen gevolgen voor je garantie.