Wat is het verschil tussen de iphone 3 en de iphone 4?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Het beste antwoord

Waar zal ik beginnen, de 4 is beduidend sneller, ook met name voor internetten. De camera is veel beter, ik vind et model mooier. Maar kijk maar eens even naar onderstaande link, daar staat het allemaal voor je uitgezocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met de 4de kan je filmen en hij is beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar je hebt 2 iphone's 3 en bij de eerste iPhone 3 kan je niet filmen maar bij de andere iPhone 3 wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die tweede heet de Iphone 3gs en dat is weer een hele andere telefoon dan de iphone 3g kijk bijv. naar processor en gps?
De iphone 4 heeft een snellere processor en is sneller en stabieler
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPhone 4 heeft een prachtig Retina beeldscherm waar ze tegenover die van de iPhone 3G niet op kan. Een iPhone 4 heeft ook een inside camera mede voor FaceTime.En nog een paar van die dingentjes je kent ze wel betere camera enzo.Maar de Design van de iPhone 4 is ook om verlieft op te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook 1van de heeeeeele vreselijke aan de iphone 3 is dat hij vaak; heel klote doet over het internetverbinding.

De iphone4 heeft sneller internet