Hoe krijg ik internet op een Samsung Chat 335?

ik heb een samsung chat 335 gekocht en er staat dat ik 3 maanden gratis internet heb. Ik weet niet hoe ik dat installeer of kan gebruiken. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als het goed is krijg je binnen een paar dagen na aanschaf van de telefoon een aantal activerings- smsjes. Die sla je op in je telefoon en dan heb je internet.

Toegevoegd na 20 minuten:
Als je geen smsjes krijgt. Zet dan de telefoon even aan en uit. Hij moet dan even opnieuw verbinding maken met je provider.