Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als je een abbo hebt bij t-mobile voor je iphone en je iphone gaat kapot en je sim is nog goed kan die dan in een simlockvrije bb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
603

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja dat kan wel ja, maar je moet er wel rekening mee houden dat je internet een stukje trager uit kan vallen. Blackberry heeft namelijk een aparte internet vorm. Blackberry internet plus. Dus je kan het beste even bellen naar de klantenservice om je internet om te laten zetten naar blackberry internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja dat kan, een vriend van mij doet dat ook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja volgens mij kan dat! En anders moet je gewoon langs gaan bij de zaak , ik vind dat ze altijd heel klantvriendelijk zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan niet, want de iPhone maakt gebruik van Micro SIM Kaart. Ik weet het niet zeker maar volgens mijn maakt de BB nog wel gewoon van een normale SIM slot gebruik. Ook zal Ping niet werken! Daarvoor heb je een BlackBerry abonnement nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor je mini sim kan je bij de shop een adapter krijgen dan past hij in de bb. Alleen moet je dan even je abbo om laten zetten naar een bb internet abbo. Dat is anders ivm pingen ed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding