als je een abbo hebt bij t-mobile voor je iphone en je iphone gaat kapot en je sim is nog goed kan die dan in een simlockvrije bb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja dat kan wel ja, maar je moet er wel rekening mee houden dat je internet een stukje trager uit kan vallen. Blackberry heeft namelijk een aparte internet vorm. Blackberry internet plus. Dus je kan het beste even bellen naar de klantenservice om je internet om te laten zetten naar blackberry internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja dat kan, een vriend van mij doet dat ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja volgens mij kan dat! En anders moet je gewoon langs gaan bij de zaak , ik vind dat ze altijd heel klantvriendelijk zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan niet, want de iPhone maakt gebruik van Micro SIM Kaart. Ik weet het niet zeker maar volgens mijn maakt de BB nog wel gewoon van een normale SIM slot gebruik. Ook zal Ping niet werken! Daarvoor heb je een BlackBerry abonnement nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor je mini sim kan je bij de shop een adapter krijgen dan past hij in de bb. Alleen moet je dan even je abbo om laten zetten naar een bb internet abbo. Dat is anders ivm pingen ed.