Hoezo kun je niet anoniem een sms verzenden naar iemand?

Toegevoegd na 27 minuten:
Ik bedoel gewoon smsen via je mobiel en dus niet via internet slimmerds..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh ja hoe dan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.anoniem-sms-en.nl/ http://www.smsje.net/?gclid=CInq043Qt5wCFQyA3godjQiinA http://www.fakesmsje.nl/ http://www.anoniempje.com/ en zo heb je er nog 1000000.000000 suuk6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
slimmerds?? waarom stel je je vraag dan niet gewoon correct...sommige mensen proberen je alleen maar te helpen hoor..zoek het lekker uit dan.........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je in vredesnaam anoniem sms-jes willen versturen ? En waarom dan niet via de PC als dat de enige manier is ? Van een smsje zie je nu eenmaal vanaf welk nummer het komt, dus als ze je nummer kennen.....schiet niet op he ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
slimmerds was positief bedoeld. Ik zeg toch juist dat jullie slim zijn op een grappige manier dat ik de vraag een beetje onhandig geformuleerd heb. *zucht* Om verder te reageren op Marleen der reactie. Ik zeg niet dat ik dat zou willen maar ik vraag me af waarom kun je wel anoniem bellen met je mobiel maar niet anoniem smsen met je mobiel. Is hier een rede voor? Verder is het vrij gewoon dat er bijna overal in de randstad en eigenlijk ook wel in NL dat er internet is. Maar in andere landen is dat vaak minder ''gewoon''.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tjonge .... wat zijn we allemaal vriendelijk zeg! ik heb geen antwoord op je vraag want ik vraag t me zelf ook al een tijdje af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@bq24 defineer:''allemaal''..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
LMAOROF
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou zeg, wat onaardig zijn jullie allemaal. Hij stelt helemaal geen verkeerde vraag. Ik wil ook wel graag het antwoord weten. Omdat anoniem bellen wel kan.
Goeie vraag dus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede vraag! +1 ( aardige vraag ook.....)

Het beste antwoord

Omdat er te makkelijk misbruik van kan worden gemaakt door oplichters, denk ik.

Als je 1000 mensen een officiëel klinkend smsje stuurt namens hun bank, waarin je vraagt om bevestiging van hun inloggegevens, heb je altijd wel een paar naïevelingen die erin trappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt via verschillende websites anoniem smsjes versturen, maar via je mobiel is dat inderdaad niet mogelijk.
Ik snap je vraag, je kunt wel anoniem bellen maar niet anoniem smsen, dat is wel een beetje raar.