Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Beschadiging batterij iPhone 4?

Ik heb iOS 5 op m'n iPhone staan. En het is aardig bekend dat de batterij aardig snel opraakt daardoor.
Mijn vraag is: kan dat kwaad voor de batterij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
832
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sinds waneer iOS 5 uit?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De software zal geen schade aan de batterij veroorzaken. Echter moet je vaker de accu opladen doordat die sneller leeg gaat en hoe meer je de accu hebt opgeladen hoe slechter die wordt :( dus als je het zo bekijkt doet het wel minimale schade aan je batterij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nou als ik jou was zou ik het bij IOS 4.3 houden tot dat Apple het aankondigt. Er zitten namelijk nog veel bugs en fouten in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het brengt geen schade toe maar je batterij lijdt er wel onder omdat hij vaker opgeladen moet worden.

www.MyGadgetStore.nl, al uw iPhone en iPad accessoires.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht ie toch stuk gaan dan heb ik hier 2 links voor je.

1. hoe vervang je de batterij van je iphone 4? (youtube)

2. waar koop ik voor weinig geld een vervanging? (nog geen 8 euro, gratis verzending over de hele wereld en betalen kan met iDeal)

ík zou niet wakker liggen van het risico voor dat geld en dat kleine beetje moeite denk ik ;)

Toegevoegd na 3 uur:
Sorry ik bedoel ipv Ideal eigenlijk PayPal. Maar PayPal gaat in essentie ook gewoon vie een bankoverschrijving natuurlijk dus geen moeilijk gedoe met een creditcard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding