Welke telefoon aanbieder is het goedkoopst als het om iPhone abonnementen gaat?

Ik ben het slechte bereik van T-Mobile beu...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als ik jou was zou ik toch echt bij T-Mobile blijven. Een aantal redenen:
- onbeperkt, snel internet
- goede service
- redelijk goedkoop mits je binnen de bundel belt.
- kosten zijn lekker overzichtelijk
- de mogelijkheid om voor €9.95 1000 smsjes erbij te pakken
- de mogelijkheid om voor €9.95 in het buitenland te kunnen interneten. ( binnen de EU ) Erg handig als je veel in het buitenland bent.

Dus als ik jou was zou ik bij T-Mobile blijven. Ze hebben laatst nog voor €35.000.000 in het mobiele netwerk geïnvesteerd, dus ik denk dat het nog wel goed gaat komen met het netwerk. ;)

ps: ik heb geen aandelen bij T-Mobile. Ben gewoon een tevreden klant, net als Youp van 't Hek's Zoon =)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik denk telfort het goedkoopste is .

Vodafone zeker niet pakken want die is duurste maar wel beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar is het niet zo dat t mobile als enige onbeperkt gratis internet heeft en bij andere providers betaal je over het internet als je een bepaalde mb limiet bereikt hebt. Ik denk dat je dan op lange termijn goedkoper uitbent met een t mobile abonnement..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.ben.nl heb hier ook een abbo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vodafone is prijs/kwaliteit het beste, Tmobile is wat duurder maar wel altijd vertrouwd..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In verhouding t-mobile