Hoe kan ik mijn iPhone 4 jailbreaken? Versie 4.3.2

Ik heb versie 4.3.2 en het jailbreake wil niet met de oude. Ik probeerde het gisteren via YouTube waar ze het laten zien maar het lukt me niet. Heeft iemand misschien een filmpje via YouTube waar die jailbreak wel werkt op de versie 4.3.2?? Ik heb snowbreeze (die werkte niet) geprobeerd en greenpoisen die heeft geen jailbreak meer voor de nieuwste versie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Redsn0w gaat prima, m'n iPhone 4 daarmee gejailbreakt en straks de iPod Touch 4G van een vriendin van me jailbreaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd, ik gebruik alleen maar redsn0w. Op m'n iPhone 4 32GB met iOS 4.3.2 werkt het prima en is untethered.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let op er zijn batterij problemen gevonden bij die jailbreak bij veel mensen in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik geen last van dat mijn iPhone sneller leeg gaat dus niks aan de hand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En vanmiddag de iPod Touch 4G van een vriendin van me gejailbreakt; ging prima. Ook heb ik geen last van m'n accu.

Andere antwoorden (1)

Benodigheden:
1. Redsnow 0.9.6rc14
2. 4.3.2 ipsw voor iPhone
3. Download de ipsw via mozilla firefox

Start redsnow op met jè iPhone aangesloten vervolgens krijg je een schermpje en daar kan je klikken op browse, je zoekt de ipsw die je hebt gedownload van internet met de versie 4.3.2 dan doe je open en dan druk je next . Nou moet je install cydia aangevinkt hebben en druk je op next nou moet je je iPhone in dfu mode zetten. Er staat een eschrijving hoe het moet. Misschien lukt het de eerste x niet maar dan moet je het gewoon opnieuw doen. Als de jailbreak lukt krijg je eerst een wit scherm en daarna een ananas haal je iPhone niet los van je pc alleen als hij helemaal klaar is. Cydia staat misschien een wit icoontje klik erop en je iPhone word herstart daarna kan je cydia helemaal gebruiken!