Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zit het precies met twitteren/hyves enz op je blackberry als je in het buitenland bent?

Ik ga in mei naar Turkije, en vroeg me af of ik dan kan internetten op mijn blackberry bold. Er staat wel wifi op , maar heb daar niet zoveel verstand van..
Want ik wil niet , dat als ik thuis kom, een rekening krijg van 100-en euro's! En op de site is het vrij onduidelijk. Heb wel KPN op reis oid.
Weet iemand dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
799

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Mobiel Internet gewoon uitzetten op schiphol, verder alleen wifi gebruiken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf een iPhone en daar kun je bij instellingen en dan onder netwerk instellingen data roaming uitschakelen dan kun je geen 3G netwerk ontvangen alleen ergens waar je wifi kan ontvangen daar kun je twitteren en internetten maar als je je dataroaming niet uitschakelt en je laat je twitter aan met het gevolg dat iemand je een berichtje stuurt en dat jou twitter dan 3G netwerk gaat halen dan kost je dat inderdaad erg veel geld dus kijk op je blackberry naar dataroaming! Succes en alvast een fijne vakantie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Selecteer je Mobile Network Settings en zet de Dataservices uit 'while roaming'.
Op die manier gebruik je nooit dataservices als je niet op je eigen provider zit, of je nu in Nderland bent of niet.
(ook niet per ongeluk)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding