hoe start ik een iphone op na een reboot

mijn iphone 3g die jailbroken is heeft na een cydia programma te installeren gereboot en wil niet meer opstarten en laat alleen maar het zwart scherm met apple teken zien zonder dat de iphone opstart want heb al een hele dag gewacht maar er gebeurt niks.
ik heb me iphone aangesloten aan de laptop maar hij herkent em niet.
home button en bovenste knop inhouden werken ook niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk jailbreak programma heb je gebruikt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doet die het al weer?

Antwoorden (3)

Ik had hetzelfde! Je moet gewoon suuuper laaang die bovenste knop ingedrukt houden. Werkte bij mij ook nadat ik het geprobeerd hem te jailbreaken! Maar hoe heb je hem eigenlijk jailgebroken? Wil ik ook wel!

Toegevoegd na 1 minuut:
Als dat het niet doet, probeer de home knop en de aan-uit knop ingedrukt houden, dat kan ook natuurlijk.

Toegevoegd na 1 uur:
Je moet je Ipod net als ik resetten. Hier is een site: http://www.mp3shop.nl/vragen/45054/189890/apple-ipod-touch-8-gb.html
Als die het hierna nog een niet doet, probeer dan eens de oplader erin te steken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alles al geprobeerd maar werkt allemaal niet
Hou de home en. Power knop zon 20 seconde vast,

En anders in dfu mode zetten en herstellen in iTunes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grote kans dat je een 'tethered' jailbreak erop hebt gezet. Dit houdt in dat je de iPhone alleen aan kunt zetten met behulp van de computer.

Het beste is een 'untethered' jailbreak. Dit houdt in dat de jailbreak de opstartcyclus van je iPhone aanpast, waardoor de jailbreak als eerste aangesproken wordt.

Mocht je hem opnieuw willen installeren, dan kun je inderdaad de bovenstaande adviezen aanhouden.