Mogelijkheid flash player op iPhone?

Is het mogelijk flash filmpjes te kijken op de iPhone 4! Ik heb geen jail break uitgevoerd en ben dat ook niet van plan...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas niet. Vind het ook echt super stom. Er zouden zoveel meer mogelijkheden zijn. Ik hoopte dat er iets zou zijn om het te laten werken, maar helaas!

Antwoorden (3)

Heel simpel, nee.
Apple blokkeert dat bewust, omdat ze Flash te instabiel vinden en teveel capaciteit vergen (oa. Batterij en processor)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was er al bang voor, enige optie dus toch jail breaken? Jammer! Dan maar niet! Bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel websites zijn aan het overstappen op HTML5, dat werkt wel fatsoenlijk. En dat werkt ook op de iPhone.
capthavoc
13 jaar geleden
ik wou dat youtube overstapte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ehm... Wel eens je homescreen van je iPhone gezien...?
Daar staat namelijk een ingebouwde app, genaamd: jawel! YouTube!!!
Er is een browser in de AppStore te vinden die wel flash ondersteunt, hoe die heet weet ik even niet meer. Als ik hem vind dan laat ik het nog wel even weten.

Toegevoegd na 7 uur:
Hij heet Skyfire en werkt wat mij betreft prima. Gisteren gekocht en getest met filmpje op dumpert. Je krijgt alsnog de melding dat je een flashplayer nodig hebt, maar als je dan even 5 sec wacht dan staat er linksonderin 'Video found'. Als je dan in de menubalk op Video drukt dan start het filmpje. Het laden duurt wel wat langer dan op pc of Mac.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gevonden! Hij heet Skyfire!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar werkt dit echt? De reacties in de AppStore zijn niet echt positief...
Skyfire browser is pas als app uit de app-store gehaald,want daarmee kon het wel. Ik heb verder vers nieuws : lees dit even :

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Internet-Gadgets/286260/RTL-niet-blij-met-iPhoneapp-van-student.htm?rss=true

Groet:Zoekertje