Wat is de beste provider om zo goedkoop mogelijk naar het buitenland te bellen?

Ik ga namelijk volgend jaar in het België studeren en ben op zoek naar een goedkope provider om heen en weer te bellen. Die Poolse mensen enzo bellen toch ook van hier naar huis...?
Of is prepaid goedkoper in dit geval?

Toegevoegd na 52 minuten:
Sorry, het gaat hier over een mobiel!
Skype ga ik zowiezo gebruiken voor het bellen naar mn ouders maar om contact te houden met nederlandse vrienden heb ik toch wel een mobiel nodig!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Mobiel ? Of Vast ? Of PC ?

Via Internet kan je proberen om met Skype of gelijkaardig aan de slag te gaan.

Voor mobiel kan je bij Lyca proberen.