Hallo! Weet iemand of navigatie standaard is op de nieuwe HTC Gratia? Dank!

Ik las de specificaties enzo op www.htc-gratia.com maar kon het er niet 1-2-3 uit vissen. Iemand overigens goede of slechte ervaringen met een HTC? Dit wordt mij eerste.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

ja zit tegenwoordig standaard op android toestellen google maps!