Ik heb een LG GD510 POP, kan ik hiermee gebruik maken van wifi en hoe werkt dit en wanneer weet ik of ik wifi of 'gewoon' internet gebruik?

Thuis hebben wij ook wifi, kan ik daar dan gewoon gratis gebruik van maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

nee je kunt met de lg pop niet internetten met wifi. Wel zou je er mee kunnen internetten, maar dat zal ik je niet aanraden, veel te duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je telefoon ondersteund dan wel geen wifi, maar voor een tientje per maand kun je internetten tot 250 MB.
(Bij vodafone)