Kan je met de samsung diva ook pingen?

Misschien een stomme vraag maar ik wil heel graag de samsung diva maar wil ook graag een telefoon waarmee je kan pingen maar wil geen BB en 3 vriendinnen hebben alleen maar gekut met de iPhone dus als ik met de samsung diva kan pingen zou dat wel vet zijn dan is mijn keuze snel gemaakt! En kan ik daarmee dan naar iPhone of BB pingen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, je kunt zeker pingen met de Samsung Diva
model s7070.
Het makkelijkst is dat te doen met de speciale ping applicatie voor Samsung telefoons.
Dat is een programmatje voor op je Samsung telefoon om te pingen.

Pingen kun je naar elk toestel die dit hebben op de telefoon
of voor de blackberry die het programmatje gedownload hebben.

Meer informatie kun je vinden op onderstaande site.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan met dat programmatje dus niet naar de BlackBerry Service pingen. Jullie hebben dus beide het speciale ping programmatje nodig. Om de moeite te besparen kan je beter MSN gebruiken. Er zit geen toegevoegde waarde aan pingen behalve dat het een enorme hype is.