kan een samsung gebruiker blackberry messenger downloaden?

kan een samsung gebruiker, blackberry messenger downloaden? want ik heb een blackberry en een vriendin van mij heeft een samsung, en ik kan palringo niet downloaden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

nee dat kan niet, daarvoor moet je hem halen van de speciale 'blackberry market' die je alleen op blackberry's hebt staan. Zo heb je ook een Android market, en die staan op alle Android phone's, en een Apple store voor alle iPhone's en ipod touch en ga zo maar verder.

Maar er bestaat een kans dat de messender op de een of andere mannier gehackt is voor je samsung, maar via de legale weg zal het niet gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blackberry Messenger is alleen te gebruiken op Blackberry toestelle, omdat er verbindingen worden gemaakt op basis van de pincode. Iedereen zegt ping maar het is PIN.
Deze is telefoon verbonden en staan dus niet op je simkaart oid.
Ten tweede; Blackberry Messenger gaat via een speciale Blackberry Messenger server en daar kunnen alleen originele blackberry toestellen van blackberry op.

Dit is dus op geen enkele manier te hacken kraken of wat dan ook.
Jullie kunnen wel iets downloaden wat er op lijkt.
Een soort van ping, alleen dan voor alle telefoons.
Maar dan kun je net zo goed MSN gebruiken vind ik dan.

Toegevoegd na 19 uur:
Doe maar minnetjes geven, omdat ik gelijk heb.
Blackberry Messenger werkt alleen icm met een originele Blackberry, omdat deze is gekoppeld aan de PINcode van de telefoon. Elke blackberry heeft er 1 en de Blackberry Messenger is dus PIN verbonden. Elke toestel heeft een unieke PIN en staat geregistreerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yener heeft helemaal gelijk, alzou je het kunnen downloaden dan nog is het niet te gebruiken. Het werkt alleen op BlackBerry Smartphones.