Hoe kan ik een gratis QR scanner downloaden op mijn smartphone?

ik heb een andere smartphone en wil daar een gratis QR scanner op downloaden maar bij de vorige keer ben ik opgelicht en ben veel geld kwijtgespeeld doordat ik mijn kredietkaart gebruikt heb en ik maandelijks een som geld kwijtgespeeld heb. Daarom dat ik zelfs mijn kredietkaart opgezegd heb om dit probleem voor goed op te lossen.

een jaar geleden
1.6K
TurfGraver
een jaar geleden
Veel telefoons hoef je niets te downloaden en herkend je camera QR codes wel.
Ritsuka
een jaar geleden
Welke telefoon heb je? Bij mijn Samsung Galaxy zit het er standaard op
Inekez1
een jaar geleden
Zelfs mijn oude iphone uit 2016 herkent zelf QR codes als ik daar met de camera op richt. Als je nu een nieuwe telefoon hebt kan ik me niet voorstellen dat je daar nog apart iets voor moet downloaden.
samaiphon
een jaar geleden
het is een oude Nokia die ik van mijn dochter gekregen heb

Het beste antwoord

Als deze scanner niet gratis op je smartphone zit, dan kun je deze app bijvoorbeeld gebruiken:

QR & Barcodescanner
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gamma.scan&hl=nl&gl=US
QR & Bar code Reader/ Scanner
https://play.google.com/store/apps/details?id=app.qrcode&hl=nl&gl=US
Toegevoegd op 23 augustus 2022 10:24: bron
SimonV
een jaar geleden