Wat is een gereviseerd toestel?

sommige delen bij eeen auto worden ook gereviseerd om de kosten te drukken,is dat ook bij een i phone

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Gereviseerd wordt vaak ‘refurbished‘ genoemd. Het zijn toestellen die eerder gebruikt zijn De werking, batterijduur en software zijn gecontroleerd. Alle niet werkende onderdelen zijn vervangen door originele onderdelen. Zo krijg je een toestel met een gloednieuw display en behuizing. Een gereviseerd product is doorgaans niet van een nieuw toestel te onderscheiden, ook niet wat de software betreft.
Jij bespaart vaak honderden euro’s en het is ook nog eens duurzaam en beter voor het milieu.
Bij aankoop van een tweedehands apparaat heb je vaak geen garantie, maar als je besluit een refurbished smartphone aan te schaffen geniet je vaak van een garantie op verschillende soorten schade. Dit verschilt uiteraard wel per aanbieder.
SimonV