waarom kan mijn telefoon geen videos afspelen?

heb een video gedownload... op me telefoon gezet

het is een MP4 Video dus mijn telefoon kan het afspelen...

maar dat doet ie toch niet... er komt allen geluid van de video...

het is een Nokia 5230

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je mobiel ziet het MP4 bestand als een geluidsbestand. Probeer het afstand eens te converteren naar een ander videobestand zoals wmv of avi. Dit kan onder andere met aTube catcher (te vinden via google) Waarschijnlijk zal het dan over zijn.