Hoe kan ik spellen mijn telefoon op mijn tablet zetten?

Ik zou graag mijn spelletjes met al DE DATA er in willen overzetten op mijn tablet. Dus met de voortgang er bij. Het gaat hier om spellen die je via de appstore kan downloaden.

Ik kan ze niet opslaan op de cloud aangezien ze die mogelijkheid niet bieden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ook niet via Facebook-synchronisatie? Sommige spellen bieden een optie om de voortgang op te slaan via Facebook. Denk aan de spellen van King.com (Candy Crush Saga etc.)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Of met Google Play Games synchronisatie.

Antwoorden (1)

Meestal wanneer je je spel koppelt met Facebook wordt je voortgang via je Facebook account voortgetrokken. Meld je dus aan met Facebook!