Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik op mijn tablet inschakelen dat ik niet zie hoeveel nieuwe mails er zijn?

Ik heb het Samsung Note 10.1 tablet. Hierop krijg ik ook mijn e-mail binnen. Ik heb de standaardApp hiervoor. Echter, ik wil uitschakelen dat ik zie hoeveel nieuwe mails er binnen zijn.

Ik heb al gekeken bij instellingen en ik krijg al geen melding meer binnen bij binnenkomst van een nieuwe email, maar in het rode rondje blijft het aantal nieuwe mails staan.. [zie screenshot]

Iemand die me hierbij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
984

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een manier is om alleen te synchroniseren als jij dat wil. Tot dan zie je geen aantal bij de app.
(Lees meer...)
8 jaar geleden
Helaas voor jou, maar dat kan niet. In de instellingen van de tablet staat standaard het pictogram voor e-mail verbonden met de melding hoeveel nieuwe berichten er zijn. In de titelbalk wordt het totale aantal ongelezen berichten weergegeven en de ongelezen berichten worden vet weergegeven.
Je zult jezelf moeten leren om dat getal te gaan negeren.
(Lees meer...)
Amadea
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding