De meest voor de hand liggende verklaring is een app die u hebt gedownload. Er zijn apps die allemaal advertenties in je telefoon implementeren. Dit zijn geen apps als Whatsapp en Facebook, maar meer onbekende apps. Mogelijke oplossingen zijn:

1. Check met een virusscanner voor Adware op uw telefoon.
2. Check de lijst met apps in de instellingen en kijk of er apps tussen zitten die de oorzaak kunnen zijn. Verwijderen kan het probleem vervolgens oplossen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als je een advertentie in je berichtenbalk bovenin je scherm krijgt haal hem dan NIET weg, hou de advertentie ingedrukt en je zal een knopje app-info zien staan, klik daarop en je zult de app die dat veroorzaakt zien. en dan simpelweg verwijderen