Waar kan ik filmpjes delen (10 min) en dat ik zelf kan kiezen wie het mag zien?

Ik maak graag filmpjes (van 10 min) en wil deze graag delen op social media ofzo. Alleen ik wil niet dat iedereen het kan zien maar bijv. alleen een paar vrienden en mijn nichtjes. Ik dacht er dus aan om een instagram account aan te maken en deze dan op prive te zetten, alleen instagram filmpjes kunnen maar 15 sec. Kent iemand een programma/site/app waar je een account kan maken, die prive kan en waarop je filmpjes van 10 min kan delen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Via YouTube kun je video's uploaden. Je kunt drie dingen instellen tijdens het uploaden; openbaar, verborgen of privé. Bij openbaar kan iedereen hem bekijken. Bij verborgen alleen de mensen met de link (die jij dus moet geven aan de desbetreffende personen). En bij privé alleen jezelf of de door jou geselecteerde personen (hoe dat werkt staat in mijn tweede bron).

Toegevoegd na 56 seconden:
Even heel kort hoe je kunt delen via privé: Als je kanaal is gekoppeld aan Google+, staat er onder het dropdown-menu 'Privacyinstellingen' een veld waar je de profielen of e-mailadressen kunt toevoegen van de personen met wie je de video wilt delen. Deze mensen hebben een Google-account nodig om je video te kunnen bekijken. Je kunt je video's ook delen met Google+ kringen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heldere uitleg +1