Mijn iphone loopt vast tijdens de update. Wat moet ik doen?

Ik wilde vanochtend mijn iphone updaten via mijn laptop, dus hij is nu verbonden met een usb poort. Alles ging goed met het downloaden, maar toen ik het wilde installeren gaf itunes aan dat op de een of andere manier de update niet geïnstalleerd kan worden op mijn telefoon. Nu ligt mijn telefoon al een half uur met het apple logo en daaronder een lege laadbalk. Op itunes is het embleem van mijn telefoon niet meer te zien waar die normaal altijd staat. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Hard reset al geprobeerd. Sluimerknop + homeknop in gedrukt houden tot het logo van Apple weer verschijnt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haal hem er af doe de harde reset . Lukt dat ? Dan wis alle onnodige shit uit je Whatup stomme foto's , nutteloze app's alles mail's alles wat niet essentieel is . Op de computer hebje bij een update MINDER geheugen nodig maar wel nog aardig wat . En anders laat het de update brengt tot nu toe weinig Goeds , wacht op de volgende . Dus doe de harde reset ! Grote home en kleine knop tegelijk ingedrukt houden zeker 10 tellen . Succes