Ik heb vodafoneapps op mijn telefoon maar geen vodafone simkaart?

Ik heb hem ook niet bij een vodafone abbonement gekocht maar gewoon los maar toch heb ik vodafoneapps? Het zijn er meerdere en sommige zijn in het duits of spaans? Iemand die weet wat er is

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Waar komt die telefoon vandaan? Vermoedelijk tweedehands?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, heb ik gister nieuw uit de verpakking gehaald

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk zijn dat gesponsorde apps. Daar heeft Android er nogal wat van, en ze zijn helaas niet te verwijderen. Ik heb er op mijn tablet ook een aantal, en ook in verschillende talen. Je kunt ze wel verbergen en met wat mazzel gedwongen stoppen. Verwijderen lukt eigenlijk niet.
Dat je specifiek Vodafone-apps hebt, kan met het model telefoon te maken hebben ; dat Vodafone daar geld in stopt om jou ' op het juiste pad te krijgen'. Negeren is vaak het best.