Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik ervoor dat de witte lege vlakken op mijn iPad 2 verdwijnen?

Ik heb bij een aantal pagina's last van deze witte plekken (zie afbeelding) vooral bij wikipedia de tekst verdwijnt ineens naar onder dit is heel vervelend wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
918

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Daar kun je niet veel aan doen.
Dat heeft met de opmaak van de site te maken, die niet goed overweg kan met de iPad.
Soms helpt het gebruiken van de mobiele site (indien aanwezig), maar dit is iets wat de maker van de betreffende site moet aanpassen.
(Lees meer...)
Ritsuka
9 jaar geleden
De opmaak van pagina's om te lezen (zoals Wikipedia) is gemaakt op staande A4. Dus is het de bedoeling dat je om de pagina goed te kunnen lezen de iPad een kwartslag draait. Als je de tekst leest op liggend A4 (zoals je nu doet) klopt de uitlijning van de pagina niet meer en krijg je witte vlakken om de pagina uit te vullen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Op je pc-monitor lijkt het alleen of je in liggend A4 leest, maar feitelijk doe je dat ook op staande A4. Alleen vergroot je monitor het beeld zodanig dat je geen witte vlakken krijgt. En door het oppervlak van de tekst die je kunt lezen is het niet storend dat je moet scrollen om de hele pagina te kunnen lezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding