Wat is de duurste smartphone ter wereld?

bestaan er duurdere smartphones dan de door iedereen gebruikte Iphone, Samsung enz.?

Ik bedoel hier niet de onbetaalbare gouden, diamanten of andere varianten met edelmaterialen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Vertu ! Google die eens . Een bijzondere dure telefoon . Dus niet ni een opgeleukte iPhone met wat goud of diamanten . In het verleden was het wel een opgeleukte Nokia zeg zo 10 jaar terug . Nu is het een speciaal eigen merk die in het midden oosten ja weer bij die olie sheiks :) een status is en in de winkel ligt . Op rodeo drive ( LA ) ook zeker wel gezien . Ik zelf heb er een paar keer een gezien en een keer mee gebeld . Het is een eigen merk er is net een nieuw model !? De materialen kunnen het basis model , oneindig duur maken . Dus van een paar duizend tot !?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja er zijn er meer maar dit is echt de jetset phone . Een tikje verkeerd maar bloed mooi . Zelfs de iets oudere modellen zijn gewoon vies mooi .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In China in de meeste luchthavens en winkelcentrums te koop.