Hoe haal Ik de paarse strepen op de camera van mijn telefoon weg?

Hoi, sinds een paar weken heb ik op mijn normale camera (dus niet de voorkant) rare paarse stippen en strepen. Het begon met maar een paarse stip, maar er zitten nu echt al krassen. Ik irriteer me er enorm aan; aangezien ik nu geen normale fotos meer kan maken. Wie heeft ditzelfde probleem of weet hoe je dit op kunt lossen?
Ik heb een samsung galaxy s4mini.
Groetjes!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klinkt als een probleem met je optische chip. Kun je zelf helaas heel weinig aan doen. Heb je er nog garantie op? Zo ja, gebruik van maken. Post anders ook eens een foto met paarse strepen, dan hebben eventuele beantwoorders wellicht specifiekere antwoorden.

Antwoorden (1)

Ik denk dat het een technische fout is waar je zelf niks aan kan doen, als je telefoon biet ouder dan een jaar is kan je hem gewoon (vaak probleemloos) opsturen/inruilen voor een nieuwe bij samsung zelf. Je krijgt namelijk 1 jaar garantie van samsung en 1 jaar garantie van aankooppunt(prepaid)/provider(abo). Heb je m langer dan 2 jaar dan val je buiten de zojuist genoemde wettelijk verplichte garanties en zijn de reparatiekosten voor jou rekening. Zelf heb ik een iphone, deed mn lock knopje het opeens niet meer. Ben ik langsgeweest bij apple, en heb ik gelijk zonder gezeik een nieuwe gekregen, ik weet alleen niet of ze bij samsung zo mild zijn wat betreft inruilen

Toegevoegd na 8 uur:
Je hoeft geen verzekering te hebben afsgeloten, als het toestel helemaal nieuw was, en hij voor februari nooit aan is geweest denk ik dat je nog onder de fabrieksgarantie valt. De garantie wordt namelijk geactiveerd als het toestel aan is gezet. Hier is een site waar je kan checken of je nog onder de garanties valt door de serienummer in te voeren.