Weet iemand een goede mobiel voor een loonwerker?

Hallo,

Ik heb een bedrijf en we belden eerst altijd met Nokia.
Alleen voor mijn klanten heb ik ook whatsapp nodig, en een goede camera. Ik bel ongeveer de hele dag door, en ik zit vaak in de trekker, dus mijn mobiel moet niet te groot zijn, of te snel kapot kunnen gaan.

Dus ik zoek een goede smartphone met de volgende kwaliteiten
- Goede camera 8 mp
- Batterij moet lang mee gaan i.v.m bellen
- Mobiel moet niet te groot zijn
- Het liefst samsung
- Moet makkelijk mee te werken zijn.

Als iemand ideeën heeft zou ik ze graag willen horen!

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Een Cat is een zeer degelijke waterdichte smartphone gemaakt voor gebruik onder extreme omstandigheden
Momenteel bij Conrad in de aanbieding
9 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Heb een aantal vrienden die ook in de landbouw werken die caterpillar telefoons gebruiken. Inderdaad hetzelfde merk als de bulldozer etc.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is een goed antwoord zeg, een dikke +1. De telefoons zijn robuust, draaien op Android en zijn IP67-gecertificeerd. Je kunt ze dus gerust in de modder of de sloot laten vallen.
Misschien heel voor de hand liggend, maar ik zou kijken naar een iPhone 4s. Deze heeft een goede camera, prima scherm en eenvoudige bediening (en kom je er een keer niet uit, dan is er altijd wel iemand in de buurt die kan helpen). Als je de iPhone 4s in een 'Otterbox' doet, heb je de ultieme bescherming. Een Otterbox is een hoes die tegen een stootje kan en bestand is tegen hardhandig gebruik.

Een iPhone is kleiner dan de meeste nieuwe smartphones, maar heeft wel een snelle processor en is voorlopig nog te updaten. Omdat het een 'oud' model is, is aanschaf relatief goedkoop.

Opladen kan misschien in de trekker als je een 12 volt aansluiting hebt of laat maken, of met een zogenaamd 'powerpack' een soort batterijpakketje in het formaat van de iPhone waarmee je de iPhone tot ongeveer 3x kunt opladen.
paulus811
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De iPhone 4S is nog altijd minstens EUR 300. Voor EUR 100 minder zijn er alternatieven die steviger gebouwd zijn en exact kunnen wat de vraagsteller wil.
paulus811
9 jaar geleden
Waar lees jij dat het goedkoop moet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is dit een serieuze vraag? Waarom zou je (minstens) EUR 100 meer uitgeven dan nodig is?
paulus811
9 jaar geleden
Ja, dit is een serieuze vraag. Jij vergelijkt appels en peren. Er zijn wereldwijd zo'n 200 miljoen ! iPhones verkocht. Denk jij echt dat al die kopers 100 euro meer uitgeven voor niets? Je roept alleen dat dat er alternatieven zijn voor 100 euro minder. Welke dan? En waar? Laat maar zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn inderdaad mensen die voor niets dat extra geld hebben uitgegeven. Ik ken die groep. Ze bellen met hun telefoon, Whatsappen een beetje en spelen Wordfeud. Daar heb je echt geen iPhone voor nodig. Maar ja, de buurman heeft er een dus willen ze hem ook. Je bent niet bekend met dat er telefoons zijn die EUR 200 of minder kosten? Kijk hier maar eens: https://tinyurl.com/k7brnrv. Allemaal voor EUR 200 of minder, met een camera van minstens 8MP en een betere batterijduur dan de iPhone 4s. Op al die toestellen kun je Whatsapp gebruiken. Tuurlijk krijg je voor dat geld geen telefoon met de rekenkracht van een topmodel, maar daar vraagt de vraagsteller ook niet om. En hij heeft het ook niet nodig voor de eisen die hij stelt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die dingen hebben een glazen scherm dat hartstikke duur te vervangen is.
paulus811
9 jaar geleden
Hartstikke duur? Hoeveel dan? Ik vind het een non argument tegen mijn advies om een iphone 4s te overwegen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is gewoon een slecht advies. Wat heeft de vraagsteller aan een oude iPhone? Er zijn stevigere telefoons speciaal voor pittige omgevingen verkrijgbaar voor iets minder geld, en er zijn telefoons die zich net zo slecht lenen voor zijn beroep als de iPhone maar die wel minstens EUR 100 goedkoper zijn zonder dat ze inboeten op de functionaliteit waar om gevraagd wordt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
75 euro, vertelde iemand mij pasgeleden.
paulus811
9 jaar geleden
Ja, die 75 euro zou wel eens kunnen kloppen. Ik vind dat niet 'hartstikke duur', maar dat is persoonlijk. Overigens advseer ik voor de iphone ook een Otterbox. Mits de telefoon niet als bal op het WK wordt ingezet, is deze dan bijna niet meer kapot te krijgen. En Maarten je blindstaren op de aankoopprijs is kortzichtig. Het besturingssysteem IOS kun je zelfs voor veel modellen terug nog bijwerken naar de huidige versie. Dat hoef je met Android niet te proberen. Een iphone 4s is niet oud en wordt nog steeds nieuw bij een abonnement geleverd. Er zijn inderdaad opvolgers, maar die zijn groter en kosten meer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is een misconceptie dat je steeds de recentste versie nodig hebt om met je telefoon te kunnen bellen, of om er mee te kunnen Whatsappen. Met Android 4.0 kun je dat net zo goed als met 4.4. Daar komt nog bij dat Apple voor oudere modellen slechts delen van nieuwe iOS-versies uitbrengt. En dan nog mag je van geluk spreken als je een iPhone overhoudt die net zo goed functioneert als voorheen. Daar hoef je met Android niet bang voor te zijn. Ik begrijp niet zo goed wat je met je laatste alinea wil zeggen. Je zegt zelf in je eerste bericht dat de iPhone 4s een 'oud' model is. En daar heb je gelijk in. Dat je, als je een iPhone 4s in de winkel koopt, een oud toestel zou krijgen heb ik nooit beweerd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vergeleken met mijn toestel (Samsung Galaxy S II Plus, die nu € 185 kost) is de iPhone 4S alleen qua looks en grafisch beter. Voor de rest zijn alle specificaties lager dan mijn toestel. De iPhone 4S kost bijna € 300.
Voor mijn bedrijf heb ik de iPhone 4s gekocht. Is een snelle telefoon met een goede camera. Ook werkt het erg gemakkelijk. Bij mij is iedereen er erg tevreden over. Om wat geld te besparen, zijn de telefoons gekocht bij leapp.nl. Scheelt een hoop geld!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ben jij ook iemand die de hele dag door de modder crosst op de trekker?
Een goedkope oplossing zou een Alcatel zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SAMSUNG Galaxy Xcover 2 SUPER ROBUUUSSTTT!!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zelf wilde ik in december 2013 een nieuwe smartphone, een goede vervanger voor mijn nu 2,5 jaar oude Samsung Galaxy Gio. Ik kocht de Samsung Galaxy S II Plus, met de prijsvergelijker Tweakers.net Pricewatch kwam ik met mijn eisen die te vergelijken zijn met jouw eisen op dit toestel uit. Ik wilde namelijk: Minimaal 8 megapixel camera achterkant, minimaal 2 megapixel camera voorkant, minimaal Android 4.1, minimaal lange batterijduur, minimaal 4 inch (schermgrootte), maximaal 4,5 inch, moet snel zijn. Dit is de link naar mijn toestel: http://tweakers.net/pricewatch/325734/samsung-galaxy-s-ii-plus-blauw.html.