Waarom kan ik geen videochat op snapchat?

Nou de update is gelukt.. Maar nu wil ik een video chat starten met een vriendin. Blijkbaar moet het "knopje" rechts onderin blauw worden, bij mij word het dus niet blauw. Weten jullie misschien hoe het komt? Of weten jullie hoe die dus wel blauw word? Ik hoor het graag!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hij wordt pas blauw als zowel jij als je vriendin allebei in het scherm van jullie chat zitten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat proberen we steeds, maar dan wordt het nog niet blauw...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm dat is raar, zorg ervoor dat jullie allebei een goede internetverbinding hebben en herinstalleer de app anders een keer