Hoe komt het dat mijn ipad 2 spontaan op schermblokkering springt en een schermafbeelding maakt?

Dit gebeurd tijdens het surfen op het internet en tijdens het bladeren in een nieuws app. IOS 7.1 geïnstalleerd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
heb je een hoes om je iPad?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja, welke het scherm ook uitschakelt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien veroorzaakt dat de storing, doe het hoesje eerst eraf, mocht het dan niet helpen kun je mijn tips die ik al eerder heb gegeven gebruiken.

Het beste antwoord

Heb je al geprobeerd om hem uit te schakelen? - Als dat niet helpt/hielp dan kun je een hard reset uitvoeren (sluimerknop en homeknop een tijdje indrukken). - Als dat niet mocht helpen, dan raad ik je aan om je browsergeschiedenis en cookies te verwijderen. - Als dat niet helpt zou ik het overwegen om je iPad helemaal opnieuw te installeren, dan ben je wel alles kwijt, maar dan werkt het wel weer als de eerste dag.