Wat moet ik doen als ik mijn Whats App niet kan updaten?

Ik heb Whats App op mijn Samsung Galaxy Y, en ik heb hem er al 1 jaar op staan, nu moest ik de app updaten binnen 2 weken, maar dat kon niet te weinig mb. Terwijl ik 20 mb nog heb. Is het mogelijk om Whats App op je sd kaart te zetten? Want daar heb ik nog iets van 550 mb op.
Hoe krijg ik meer MB, en hoe kan ik Whats app dan updaten???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb dit probleem ook gehad. Dat gebrek aan geheugen is waarschijnlijk je werk geheugen. Bij mij was het op te lossen door alle lopende apps af te sluiten door de homeknop ingedrukt te houden en daar alle programma's te sluiten. Ik heb toen tevens een aantal apps verwijderd die ik toch nooit gebruikte en daarna kon ik weer nieuwe apps downloaden, ook naar de sd-kaart.

Ik hoop dat dit je helpt, succes!