als ik mijn iPad draai duurt het soms lang voordat het schermbeeld ook kantelt, is dat bij te regelen?

Toegevoegd na 42 minuten:
ik heb de iPad pas twee maanden en er staat amper nog iets op: een paar foto's, e-mails en een stuk of 7 apps. ik zag op mijn samsung- mobiel dat je die kunt kalibreren of zoiets, kan dat ook bij iPad?

Toegevoegd na 1 dag:
goed idee van de laatste beantwoorder, maar hoe schakel ik parallax uit?

Toegevoegd na 1 dag:
goed idee van de laatste beantwoorder, maar hoe schakel ik parallax uit?

Toegevoegd na 6 dagen:
kun je ajb even uitleggen wat parallax eigenlijk doet of waar het voor nodig is ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet of dat ook op de iPad kan. Hoelang duurt het ongeveer voordat hij draait? Heb je dat met de aan/uit-knop al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo schakel je parallax uit 1) Open de Instellingen app en ga naar Algemeen
2) Vervolgens veeg je naar beneden en klik je op Toegankelijkheid
3) Veeg naar beneden totdat je ‘Verminder beweging’ ziet staan
4) Klik hierop en zet het schakeltje aan. Je zal vanaf nu weinig tot niets merken van het parallax effect op je iPhone en iPad.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Apart deze oplossing. Maak je apparaat minder flexibel en je spaart ergens anders iets uit. Klopt misschien wel maar volgens mij span je dan het paard achter de wagen. Ik bedoel ga zelf lopen ergeren aan andere zaken om iets anders te besparen, in mijn beleving heb je daar niet een geavanceerd apparaat voor? Maar wie ben ik, gewoon iemand die vanaf eerste dag al iPads gebruik en heel tevreden ben, succes!

Antwoorden (3)

Hallo!

Dat kan door 2 dingen komen.

1: Misschien zit je iPad te vol. Dat kan je verhelpen door een paar (overbodige) apps te verwijderen.

2: Misschien is je iPad te lang niet uitgeschakeld. Dat kan je doen door de aan/uit-knop een paar seconden ingedrukt te houden, en dan te de balk te verschuiven.

Mag ik vragen waar je je iPad voor gebruikt? Games, zakelijk enz...?

Hopelijk heb je hier wat aan!

Groetjes, MoosMas.

Toegevoegd na 6 minuten:
En hoeveel GB is je iPad?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, je kan deze snelheid niet echt veranderen,aanpassen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je ios 7 hebt probeer paralex uit te schakelen dat gaat je helpen om batterij te besparen en het kan zijn dat je toestel sneller gaat werken