Op welke wijze zijn screen protectors verbeterd in de laatste 3 jaar?

Qua matte beeld kwaliteit en/of glossy anti vingerprint.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Niets, behalve dan dat ze meer gemeengoed zijn geworden en zelfs voor een spotprijsje bij de action liggen.
Je hebt nog steeds de matte en glanzende uitvoering en qua hardheid of kleefkracht is er niets aan verandert.
Wat wel verandert is zijn de schermen zelf, deze hebben inmiddels een dusdanige hardheid dat het heel raar moet gaan wil je hier een kras op krijgen.
Met bijvoorbeeld gorillaglas versie 2 moet je wel van goede huize komen wil je dat lukken.
Je kan er bij wijze van spreken met een bus erover heen rijden, maar ja je toestel is dan wel overleden maar iig je scherm is dan nog wel heel ;-)
Maar qua screenprotectors is er niets verandert......sterker nog, gezien de huidige kwaliteit van de schermen........en met de verdere ontwikkelingen denk ik dat een dergelijke folie niet eens meer nodig is.
Dan heb ik het niet over de low budget schermen, maar ook die zijn tegenwoordig al redelijk sterk.