Kan je je game gegevens overzetten van een Android toestel naar een ander Android toestel

Ik wil de game 3D Bus Simulator van mn tablet naar een ander android tablet kan dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8K

Antwoorden (2)

je hoeft niks met kabels en computers te doen log gewoon in op je tablet en ga via de google play store naar ''mijn apps'' daar staan als je apps die je op jou google account hebt gedownload en kan je al je betaalde apps gewoon weer gratis installeren!

Je komt bij mijn apps door het menu knopje meestal rechts naast je home button in te drukken en dan op mijn apps te drukken.

Succes ermee!

Toegevoegd na 54 seconden:
je logt dus in op het account waarmee je 3D bus simulator hebt gedownload.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel, ik ben al ver bij die level en wil op mn andere tablet ook bij die leven zijn b.v. level 7 daar wil ik t ook (gegevens)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oww zo synchroniseert die dat dan niet met je facebook of met je email of iets?
Helaas is daar voor de meeste games nog geen oplossing voor. Er zijn wel games als Angry Birds waar je in de cloud een game op kan slaan, maar niet iedere game heeft dit.