hoe kan ik er voor zorgen dat mijn apps op mijn samsung galaxy s 3 niet automatisch bijgewerkt worden?

ik heb een internet abonnement en als ik die aan zet worden mijn apps automatisch bijgewerkt waardoor ik al heel snel door mijn mb's heen ben heeft iemand hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit is simpel in te stellen.
Ga naar de Play Store, ga naar het menu (klik op de menuknop onderaan het beeldscherm), kies voor instellingen en dan staat er 'Apps automatisch bijwerken'. Hier kan je dan kiezen voor nooit, wi-fi en altijd bijwerken.