Zal ik mijn iPad 2 ooit nog kunnen jailbreaken?

Mijn iPad was gejailbreakt op ios 6.1
na enkele problemen en een herstel via iTunes merkte ik dat mijn iPad was overgegaan op ios 6.1.3.
En deze kan niet gejailbreakt worden, omdat apple 4 van de 6 dingen had gesloten die de jailbreak mogelijk maakte.
Evasi0n gaat 6.1.3 niet meer jailbreaken, omdat dit teveel werk is en weinig nut zal hebben i.v.m. ios 7.0
De iPad 2 zal niet met ios 7.0 mee kunnen.
Dus met andere worden kan ik op deze manier mijn iPad niet meer jailbreaken.
Dan was de optie van downgraden nog open. Helaas ondersteunt Apple dit niet en door die A5 chip kan ik ook niet met Redsnow downgraden.
Ook heb ik mijn SHSH blobs niet opgeslagen.

Ik ben dus een beetje ten einde raad.
zoals ik het zie zal mijn iPad nooit meer gejailbreakt kunnen worden. Klopt dit?, of heb ik toch ergens wat gemist?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Of iOS 7 op je iPad 2 te installeren is, dat is nog niet zeker. Het is dus ook nog niet uitgesloten. Als het wel te installeren gaat worden, dan is de kans zeer groot dat je je iPad weer kunt jailbreaken.

Voor nu zit je vast op de officiële iOS 6.1.3. Daar is inderdaad (nog) niet onder uit te komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was al een wonder dat de ipad 2 mee ging op ios 6. Ik geloof nooit dat hij nog mee gat op ios 7
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zolang het niet is uitgesloten, kan het altijd nog een 'ja' worden. Een alternatief kan zijn om deze te verkopen en een gejailbreakte (of een jailbreak geschikte) iPad te kopen.
De iPad 2 is momenteel nog te koop op apple.nl. IOS7 zal dit najaar ergens uitgerold worden. Het lijkt me persoonlijk erg vreemd als Apple besluit de iPad 2 niet compatible te maken met het nieuwe IOS als deze tot zo kort daarvoor nog te koop is geweest. Dit zou getuigen van een erg slechte ondersteuning en daar staat apple niet bekend om..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op een gegeven moment worden de oudere apparaten downgradebaar (duurt vet lang, kan het nu pas succesvol doen met mn iphone 3g, maar met mn ipod 4g kan dat niet) dan kan je herstellen nar ios 6 of 5. Dan kan je weer lekker jailbreaken