Hoe kan ik samsung galaxy y (young) aan computer verbinden?

Ik heb al vanalles geprobeerd, maar hij blijft de usb kabel als oplader zien. En als hij het dan even doet kan de computer hem niet 'zien'. Op mijn mobiel klik ik wel aan dat hij moet verbinden, maar mijn computer ziet hem wel, maar staat dan niet bij 'deze computer'. Heb het ook al met het programma: Kies van Samsung geprobeerd, maar zonder succes.
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

instellingen/applicaties/ontwikkeling.
Plaats een vinkje bij usb-fouten opsporen.

Daarna plaats usb.
trek "het rolgordijntje" naar beneden ( notification bar).
tik hier op usb aangesloten en bevestig dit.

Nu moet je toestel zichtbaar zijn als een extra schijf op je computer.